1.1. Tento dokument poskytuje subjektům údajů informace o zásadách, postupech a právech při zpracování jejich osobních údajů společností Living Czech s.r.o. (dále jen „Správce“), v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
1.2. Správce přistupuje k ochraně osobních údajů s nejvyšší odpovědností a zavazuje se zpracovávat osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy a osvědčenými bezpečnostními standardy.
1.3. Cílem tohoto dokumentu je transparentně informovat, jaké osobní údaje jsou zpracovávány, za jakým účelem, na jakém právním základě, komu mohou být předány, jak dlouho jsou uchovávány, jak jsou zabezpečeny a jaká práva mají subjekty údajů.
1.4. Kontaktní údaje Správce:
1.5. Definice pojmů: V tomto dokumentu mají použité pojmy následující význam: „osobní údaje“ jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (subjektu údajů); „subjekt údajů“ je každá fyzická osoba, k níž se osobní údaje vztahují; „zpracování“ osobních údajů je jakákoli operace nebo soubor operací s osobními údaji (např. shromažďování, ukládání, používání, předávání nebo likvidace); „Správce“ je ten, kdo určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů (v tomto případě společnost Living Czech s.r.o.); „zpracovatel“ je subjekt, který zpracovává osobní údaje pro Správce na základě smlouvy; „příjemce“ je subjekt, kterému jsou osobní údaje zpřístupněny.
2.1. Rozsah zpracovávaných osobních údajů: Správce zpracovává pouze takové osobní údaje, které jsou nezbytné pro naplnění stanovených účelů zpracování. Konkrétní rozsah údajů se může lišit podle charakteru vztahu se subjektem údajů (např. zda jde o zákazníka využívajícího služby VisionCall, zájemce o financování apod.). Zpracovávané osobní údaje typicky zahrnují následující kategorie:
2.2. Způsob získání osobních údajů: Ve většině případů získává Správce osobní údaje přímo od subjektů údajů – například když subjekt údajů vyplní formulář na webových stránkách VisionCall, učiní poptávku služeb, kontaktuje Správce telefonicky či e-mailem, nebo s ním uzavře smlouvu. V některých případech může Správce získat osobní údaje i od třetích stran – například od svých obchodních partnerů, se kterými subjekt údajů také jednal a udělil souhlas s předáním svých údajů (typicky v situaci, kdy je Správce zprostředkovatelem obchodu či financování na základě spolupráce s jiným subjektem). Vždy, když jsou osobní údaje získány od třetí strany, dbá Správce na to, že takové předání proběhlo v souladu s právními předpisy a že subjekt údajů byl o tomto postupu informován a případně udělil souhlas.
2.3. Mechanismy informování a souhlasu: Správce zajišťuje, aby subjekty údajů byly při sběru osobních údajů jasně informovány o jejich zpracování. Na webových stránkách Správce jsou implementovány mechanismy, které uživatele upozorní na zásady zpracování údajů, například formou zaškrtávacích polí nebo prohlášení typu: „Potvrzuji, že jsem byl(a) informován(a) o zpracování osobních údajů v souvislosti s touto poptávkou.“ V případě, že subjekt údajů projeví zájem o specifickou službu (např. zprostředkování financování), je od něj vyžádán souhlas se zpracováním osobních údajů pro tento účel, např. formou prohlášení: „Mám zájem o nabídku financování a souhlasím se zpracováním osobních údajů pro tento účel.“
3.1. Správce zpracovává osobní údaje pro jasně vymezené účely a vždy na základě odpovídajícího právního titulu podle GDPR. Mezi hlavní účely zpracování patří zejména:
a) Plnění smlouvy a zákonných povinností: Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem uzavření a plnění smlouvy mezi Správcem a subjektem údajů a plnění souvisejících právních povinností. To zahrnuje například poskytování objednaných služeb VisionCall (např. generování obchodních příležitostí – leadů, zajištění služeb call centra či jiné marketingové služby), komunikaci se zákazníkem ohledně realizace služby, vyřizování objednávek a poptávek, uzavření smluv, fakturaci a vedení účetnictví, řešení případných reklamací, stížností a uplatňování práv z uzavřených smluv.
Právní základ: Zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR) a pro splnění právních povinností, které se na Správce vztahují (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR, například povinnost uchovávat účetní doklady, plnit povinnosti podle zákonů v oblasti ochrany spotřebitele apod.).
Pokud již existuje obdobný smluvní vztah mezi Správcem a subjektem údajů (například subjekt údajů v minulosti využil služeb Správce), může Správce oslovit subjekt údajů s marketingovou nabídkou na základě svého oprávněného zájmu. V ostatních případech si Správce vyžádá předem svobodný a informovaný souhlas subjektu údajů se zasíláním obchodních sdělení.
Subjekt údajů má vždy právo marketingová sdělení odmítnout a kdykoliv vznést námitku (v případě oprávněného zájmu) nebo odvolat svůj souhlas.
Právní základ: Oprávněný zájem Správce na přímém marketingu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) v případě stávajících zákazníků, nebo souhlas subjektu údajů (čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR) v případě, že nejde o zákazníka a Správce mu zasílá obchodní sdělení či jiné marketingové nabídky na základě souhlasu.
3.2. Správce vždy zpracovává osobní údaje jen k výše uvedeným konkrétním účelům a v rozsahu nezbytně nutném pro naplnění těchto účelů. Pokud by měly být osobní údaje zpracovány pro jiný účel, než pro který byly původně získány, Správce o tom subjekt údajů předem informuje a je-li to vyžadováno, vyžádá si jeho souhlas.
4.1. Soubory cookies: Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají do zařízení návštěvníka webových stránek a slouží k různým účelům. Správce využívá na svých webových stránkách cookies, které jsou nezbytné pro technické fungování stránek (tzv. nezbytné cookies, které zajišťují např. přihlášení, zapamatování preferencí apod.), a dále cookies sloužící k analytickým a marketingovým účelům (viz účel 3.1 c) výše). Prostřednictvím cookies může docházet ke zpracování online identifikátorů a údajů o chování návštěvníků na webu, avšak Správce tyto údaje zpravidla vyhodnocuje v aggregované podobě, která neumožňuje přímou identifikaci konkrétní osoby.
4.2. Používání cookies bez souhlasu: Pro využívání tzv. nezbytných cookies, které jsou nutné pro správné fungování webu a poskytování služeb, se souhlas nevyžaduje. Jde například o cookies zajišťující správné zobrazení stránky, funkčnost navigace, zapamatování obsahu košíku apod. Tyto cookies jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu Správce (či na základě § 89 zákona o elektronických komunikacích) a jsou ukládány jen po dobu nezbytnou pro fungování webových stránek.
4.3. Používání cookies na základě souhlasu: Cookies, které nejsou nezbytné a slouží například pro analýzu návštěvnosti, měření výkonu marketingových kampaní nebo pro cílenou reklamu, Správce ukládá a využívá pouze na základě předchozího souhlasu uživatele. Při první návštěvě webu je uživatel na používání těchto cookies upozorněn a má možnost jejich ukládání povolit či zakázat (např. prostřednictvím cookie lišty nebo nastavení v rámci webu). Uživatel může svůj souhlas s využíváním volitelných cookies kdykoli odvolat nebo změnit preference, a to pomocí nastavení příslušné funkce na webových stránkách Správce nebo nastavení svého internetového prohlížeče.
4.4. Možnosti nastavení prohlížeče: Většina webových prohlížečů umožňuje spravovat cookies v nastavení. Uživatel si může nastavit prohlížeč tak, aby ukládání cookies na svém zařízení povolil či zablokoval (pro všechny stránky nebo pro vybrané weby), případně aby již uložené cookies smazal. Konkrétní postupy pro nejběžnější prohlížeče:
4.5. Další informace o cookies: Podrobnější informace o tom, jak Správce využívá cookies, včetně seznamu konkrétních cookies a jejich platnosti, jsou uvedeny v samostatné cookie policy (pokud je k dispozici na webových stránkách). Subjekt údajů má rovněž možnost získat tyto informace na vyžádání prostřednictvím kontaktních údajů Správce.
5.1. Ve většině případů zpracovává Správce osobní údaje bez nutnosti získání souhlasu subjektu údajů, protože ke zpracování ho opravňuje přímo některý z právních důvodů dle čl. 6 GDPR (zejména plnění smlouvy, splnění právní povinnosti nebo oprávněné zájmy Správce, viz výše). V takových případech by požadování souhlasu bylo nadbytečné a zpracování probíhá i bez souhlasu, při zachování všech práv subjektu údajů.
5.2. V některých specifických situacích však Správce souhlas potřebuje, zejména jde-li o zpracování, které nespadá pod žádný jiný právní základ, nebo o zpracování zvláštních kategorií osobních údajů. V kontextu činnosti Správce může být souhlas vyžadován například pro:
5.3. Udělení souhlasu je vždy dobrovolné. Pokud subjekt údajů odmítne souhlas udělit nebo ho posléze odvolá, může to ovlivnit rozsah služeb, které mu může Správce poskytnout (např. bez souhlasu se zprostředkováním financování nemůže být vyřízena žádost o nabídku úvěru od partnerské banky, nebo bez souhlasu s marketingem nebude subjekt údajů informován o nových nabídkách). Odmítnutí souhlasu však nemá žádný negativní dopad na základní smluvní vztah – Správce bude i nadále poskytovat své hlavní služby v plném rozsahu, pokud k nim má jiný právní důvod.
5.4. Pokud je zpracování osobních údajů založeno na souhlasu, má subjekt údajů právo svůj souhlas kdykoliv odvolat (viz také právo odvolat souhlas v bodě 11.8 níže). Odvolání souhlasu nemá zpětný účinek – zpracování prováděné do doby odvolání souhlasu zůstává zákonné.
6.1. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, nicméně je často nezbytnou podmínkou pro uzavření smlouvy či poskytnutí konkrétní služby Správcem. Pokud jsou osobní údaje zpracovávány z důvodu plnění zákonné povinnosti (např. údaje požadované právními předpisy v oblasti účetnictví, daní apod.), je poskytnutí takových údajů zákonným požadavkem – subjekt údajů je povinen tyto údaje poskytnout. Neposkytnutí zákonem vyžadovaných údajů by znamenalo, že Správce nemůže danou povinnost splnit.
6.2. Poskytnutí osobních údajů pro účely uzavření a plnění smlouvy (např. kontaktní a identifikační údaje pro objednávku služby) je smluvním požadavkem. Pokud subjekt údajů odmítne potřebné údaje poskytnout, nemůže dojít k uzavření smlouvy ani poskytnutí požadované služby, neboť Správce by nebyl schopen své závazky splnit.
6.3. Některé údaje či podklady, které si Správce vyžádá, mohou být volitelné (např. doplňující informace pro lepší personalizaci služby nebo vyhodnocení potřeb zákazníka). Poskytnutí takových údajů je zcela na uvážení subjektu údajů. Pokud je neposkytne, může to vést nanejvýš k tomu, že služba nebude moci být plně přizpůsobena jeho individuálním potřebám nebo mu nebude moci být nabídnuta určitá nadstandardní možnost (např. bez poskytnutí finančních údajů nelze vyhodnotit bonitu pro účely nabídky financování, a tudíž daná nabídka nemůže být poskytnuta).
6.4. V případech, kdy Správce požaduje souhlas se zpracováním osobních údajů (viz bod 5 výše), je poskytnutí osobních údajů a udělení souhlasu zcela dobrovolné. Pokud subjekt údajů souhlas neudělí, dané zpracování nebude prováděno (např. neobdrží marketingové nabídky, nebude mu zprostředkována služba partnera apod.). Odmítnutí souhlasu nemá vliv na jiné vztahy se Správcem, které jsou založeny na jiných právních důvodech.
7.1. Správce uchovává osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům zpracování, nebo po dobu vyžadovanou příslušnými právními předpisy. Doba uchování se může lišit v závislosti na právním základě a účelu zpracování:
7.2. Po uplynutí stanovených dob uchování nebo po naplnění účelu, pro který byly osobní údaje zpracovány, Správce dané osobní údaje bezpečně vymaže nebo anonymizuje, pokud další zpracování pro jiné účely (kompatibilní s původními) není připuštěno, anebo pokud subjekt údajů neudělil souhlas s dalším zpracováním.
8.1. Správce jako samostatný správce údajů: Living Czech s.r.o. vystupuje ve vztahu k osobním údajům popsaným v tomto dokumentu jako samostatný správce. To znamená, že určuje účely a prostředky zpracování těchto údajů a nese primární odpovědnost za jejich řádné zpracování a ochranu.
8.2. Zpracování údajů jménem jiného správce: V určitých případech může Living Czech s.r.o. vystupovat i v roli zpracovatele osobních údajů pro třetí strany – například když poskytuje služby call centra či realizuje marketingovou kampaň pro klienta (jinou společnost), který mu předá kontakty svých zákazníků. V takových situacích Living Czech s.r.o. zpracovává osobní údaje výhradně dle pokynů a potřeb oné třetí strany, která je správcem těchto údajů, a nedochází k použití údajů pro vlastní účely Living Czech s.r.o. Informace o zpracování osobních údajů v takovém případě poskytuje subjektu údajů příslušný klient (jakožto správce) a na toto zpracování se tento dokument nevztahuje.
8.3. Společní správci: V současné době Living Czech s.r.o. neprovádí žádné zpracování osobních údajů ve spolupráci s jiným subjektem v režimu tzv. společných správců (kdy dva nebo více správců společně určují účely a prostředky zpracování). Pokud by k takovému uspořádání došlo, Správce splní svou povinnost informovat subjekty údajů o podstatě dohody mezi společnými správci dle čl. 26 GDPR.
9.1. Osobní údaje jsou v nezbytném rozsahu zpřístupněny také dalším subjektům (příjemcům), pokud je to potřebné k naplnění výše uvedených účelů nebo pokud to Správci ukládají právní předpisy. Správce dbá na to, aby každé předání údajů bylo zákonné a bezpečné. Kategoriemi příjemců mohou být zejména:
9.2. Všichni uvedení příjemci, kteří zpracovávají osobní údaje jako zpracovatelé pro Správce, jsou smluvně zavázáni k ochraně osobních údajů na úrovni odpovídající požadavkům GDPR a smí je využít pouze pro sjednané účely. Pokud příjemci vystupují jako samostatní správci, nesou sami odpovědnost za zákonnost svého zpracování.
9.3. Správce v současné době nemá v úmyslu předávat osobní údaje do třetích zemí mimo Evropskou unii nebo Evropský hospodářský prostor. Veškeré výše zmíněné zpracování probíhá na území ČR nebo jiných členských států EU/EHP. Pokud by mělo dojít k přenosu osobních údajů mimo EU/EHP (např. využitím cloudové služby se servery v USA), Správce tak učiní pouze při splnění podmínek kapitoly V GDPR (tj. na základě rozhodnutí Evropské komise o odpovídající ochraně, standardních smluvních doložek nebo jiných vhodných záruk) a subjekt údajů bude o takovém přenosu informován.
10.1. Automatizovaným individuálním rozhodováním se rozumí rozhodnutí o subjektu údajů učiněné výhradně na základě automatizovaného zpracování (bez lidského zásahu), které pro subjekt údajů má právní účinky nebo se ho obdobně významně dotýká. Typickým příkladem může být automatické vyhodnocení údajů vedoucí k odmítnutí poskytnutí služby, profilování pro účely přímého marketingu s významným dopadem na jednotlivce apod.
10.2. Správce neprovádí vůči subjektům údajů žádné rozhodování čistě automatizovanými prostředky, které by pro ně mělo právní nebo jinak významné účinky. Veškerá zásadní rozhodnutí (například uzavření smlouvy, poskytnutí konkrétní nabídky financování apod.) jsou vždy činěna s lidským posouzením.
10.3. Správce neprovádí ani profilování v tom smyslu, že by na základě určitých osobních údajů automaticky vyvozoval závěry týkající se konkrétního jednotlivce s významným dopadem na něj. Analýzy a statistiky prováděné pro marketingové účely (viz bod 3.1 c) výše) jsou zaměřeny na obecné trendy a zlepšování služeb, nikoli na automatizované rozhodování o konkrétních osobách.
10.4. V případě, že by Správce v budoucnu zavedl procesy zahrnující automatizované rozhodování včetně profilování, které by splňovaly výše uvedená kritéria, zajistí, aby subjekty údajů měly všechna práva dle čl. 22 GDPR. Zejména by jim náleželo právo na lidský zásah do rozhodnutí, právo vyjádřit svůj názor a právo rozhodnutí napadnout.
11.1. Subjekt údajů má v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů řadu práv garantovaných obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Tato práva lze uplatnit prostřednictvím výše uvedených kontaktních údajů Správce (písemně, e-mailem, případně telefonicky pro bližší instrukce). Správce vyřizuje žádosti subjektů údajů bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od doručení žádosti. Ve výjimečných případech, vzhledem ke složitosti nebo počtu žádostí, může být tato lhůta prodloužena až o další dva měsíce; o takovém prodloužení a důvodech bude subjekt údajů informován. Poskytnutí informací a úkonů na základě žádostí subjektů údajů je bezplatné. Jen v případě zjevně nedůvodných nebo nepřiměřených žádostí (zejména se opakujících) může Správce dle čl. 12 odst. 5 GDPR buď odmítnout žádosti vyhovět, nebo za jejich vyřízení účtovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady.
11.2. Právo na přístup k osobním údajům (čl. 15 GDPR): Subjekt údajů má právo získat od Správce potvrzení, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, má právo získat přístup k těmto údajům a informacím o jejich zpracování (účely, kategorie dotčených údajů, příjemci, plánovaná doba uchování, práva atd.). Na žádost poskytne Správce kopii zpracovávaných osobních údajů. Za opakované kopie může být účtován poplatek.
11.3. Právo na opravu (čl. 16 GDPR): Pokud subjekt údajů zjistí, že o něm Správce zpracovává nepřesné či neúplné osobní údaje, má právo požadovat jejich opravu nebo doplnění. Správce provede opravu bez zbytečného odkladu po ověření žádosti.
11.4. Právo na výmaz („právo být zapomenut“) (čl. 17 GDPR): Subjekt údajů může za určitých okolností požadovat, aby Správce jeho osobní údaje vymazal. Správce je povinen údaje vymazat například pokud:
Právo na výmaz není absolutní – neuplatní se zejména, pokud je zpracování potřebné pro splnění právní povinnosti Správce či pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
11.5. Právo na omezení zpracování (čl. 18 GDPR): V určitých případech může subjekt údajů žádat, aby Správce dočasně omezil zpracování jeho osobních údajů. Jde například o situace, kdy subjekt údajů popírá přesnost údajů (na dobu umožňující Správci přesnost ověřit), nebo když subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování a čeká se na ověření, zda oprávněné důvody Správce převažují nad zájmy subjektu údajů. Při omezení zpracování Správce dané údaje pouze uchovává a nesmí je jinak zpracovávat (s výjimkou např. uložení pro účely právních nároků).
11.6. Právo na přenositelnost údajů (čl. 20 GDPR): Za předpokladu, že je zpracování založeno na souhlasu nebo na smlouvě a zároveň se provádí automatizovaně, má subjekt údajů právo získat své osobní údaje, které Správci poskytl, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci. Pokud je to technicky proveditelné, může subjekt údajů žádat, aby Správce předal jeho údaje přímo jinému správci.
11.7. Právo vznést námitku (čl. 21 GDPR): Subjekt údajů má právo z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace kdykoliv vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů, které je prováděno na základě oprávněných zájmů Správce (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR). V případě, že je námitka podána, Správce dál údaje nezpracovává, dokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy subjektu údajů, nebo důvody pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Pokud je námitka vznášena proti zpracování pro účely přímého marketingu, pak Správce po jejím obdržení vždy ukončí zpracování pro tyto účely (aby subjekt údajů již nebyl kontaktován).
11.8. Právo odvolat souhlas (čl. 7 odst. 3 GDPR): Je-li zpracování osobních údajů založeno na souhlasu subjektu údajů, má subjekt údajů právo kdykoliv svůj souhlas odvolat. Odvolání souhlasu musí být stejně snadné jako jeho udělení – subjekt údajů může například využít odkaz v zaslaném e-mailu pro odhlášení newsletteru, upravit nastavení na webu nebo zaslat e-mail s odvoláním souhlasu. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování prováděného před jeho odvoláním.
11.9. Právo podat stížnost u dozorového úřadu (čl. 77 GDPR): Subjekt údajů má právo podat stížnost týkající se zpracování jeho osobních údajů u dozorového orgánu. V České republice je dozorovým úřadem Úřad pro ochranu osobních údajů (e-mail: podatelna@uoou.cz, web: www.uoou.cz, adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7). Stížnost může subjekt údajů podat zejména v případě, že se domnívá, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s právními předpisy.
11.10. Právo na účinnou soudní ochranu (čl. 79 GDPR): Pokud by subjektu údajů vznikla v důsledku zpracování osobních údajů majetková či nemajetková újma porušením povinností Správcem, má právo se domáhat ochrany u soudu a případně náhrady vzniklé škody či nemajetkové újmy.
12.1. Správce přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil bezpečnost osobních údajů a ochránil je před náhodným či protiprávním zničením, ztrátou, pozměněním, neoprávněným zveřejněním nebo přístupem. Správce pravidelně přezkoumává svá bezpečnostní opatření a aktualizuje je tak, aby odpovídala aktuálním hrozbám.
12.2. Technická opatření ochrany: Patří sem zejména šifrování citlivých údajů při přenosu i v databázích, firewall a antivirová ochrana serverů a koncových zařízení, pravidelné aktualizace softwaru a operačních systémů, a pravidelné zálohování dat na zabezpečených úložištích. Přístupy k systémům obsahujícím osobní údaje jsou chráněny silnými hesly a vícestupňovým ověřováním (např. dvoufaktorovou autentizací).
12.3. Organizační opatření ochrany: Správce zavedl interní politiky a školení zaměstnanců v oblasti ochrany osobních údajů. K osobním údajům mají přístup pouze pověřené osoby, pro které je to nezbytné k plnění pracovních úkolů, a tyto osoby jsou vázány zákonnou i smluvní povinností mlčenlivosti. Správce také uzavírá se všemi zpracovateli osobních údajů (externími poskytovateli služeb) smlouvy vyžadující dodržování bezpečnostních standardů a pravidel ochrany údajů. Pravidelně jsou prováděny kontroly a audity, jež ověřují účinnost nastavených opatření.
12.4. Fyzická bezpečnost: Prostory, v nichž jsou uloženy osobní údaje v listinné nebo elektronické podobě (např. kanceláře, serverovny), jsou zabezpečeny proti vstupu nepovolaných osob (uzamčené prostory, přístupové systémy). V místech, kde se nacházejí citlivé dokumenty nebo servery, je instalován monitorovací a zabezpečovací systém (např. kamerový systém v souladu s právními předpisy, poplašný systém).
12.5. V případě jakéhokoli bezpečnostního incidentu, který by měl za následek náhodné či neoprávněné zveřejnění nebo zpřístupnění osobních údajů, postupuje Správce dle platných právních předpisů – zejména zdokumentuje incident, a je-li to vyžadováno, nahlásí do 72 hodin incident Úřadu pro ochranu osobních údajů a informuje dotčené subjekty údajů, pokud je pravděpodobné, že daný incident bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody fyzických osob.
13.1. Tento dokument může být průběžně aktualizován, zejména pokud dojde ke změnám v činnostech zpracování osobních údajů prováděných Správcem nebo ke změnám relevantních právních předpisů. Aktuální verze dokumentu bude vždy dostupná na webových stránkách Správce www.visioncall.cz v sekci GDPR (ochrana osobních údajů) a případně také v sídle společnosti.
13.2. O podstatných změnách v tomto dokumentu (zejména změnách týkajících se účelů zpracování, kategorií osobních údajů, příjemců apod.) bude Správce subjekty údajů přímo informovat vhodným způsobem, pokud je to proveditelné. Může tak učinit například prostřednictvím e-mailu (pokud má na subjekt údajů kontakt) nebo oznámením na svých webových stránkách.
13.3. Tento dokument nabývá účinnosti dnem 1. 3. 2024 a nahrazuje veškeré předchozí verze zásad nebo informací o zpracování osobních údajů vydaných Správcem.
Zavolejte nám
Napište nám
Zde se nacházíme
Zaměřujeme se na to, aby byl váš proces úspěšný. Jsme hrdí na kvalitu našich služeb.
Přihlaste se k odběru našich novinek a buďte první, kdo se dozví o nejnovějších trendech a inovacích v oblasti energetiky, fotovoltaiky a call center služeb.
Copyright © 2025 VISIONCALL.CZ. Všechna práva vyhrazena.
K personalizaci obsahu a reklam , poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti a sledování a chování návštěvníků používáme jak technické, tak s Vaším souhlasem profilovací soubory Cookie.. Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s používáním všech souborů Cookie, které používáme. Chcete-li podrobně vybrat pouze určité účely nebo třetí strany nebo odmítnout používání všech souborů Cookie, můžete kliknout na „Přizpůsobit“ nebo „Odmítnout“. Více se můžete dozvědět v našich Zásadách používání souborů Cookie.